Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Вакансії / Керівник адміністративно-господарського відділу, м. Київ

Вітаємо!

Запрошуємо у свою команду Керівника адміністративно-господарського відділу.

До обов’язків буде входити:

  • Забезпечення господарського обслуговування і належного стану відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту будинків і приміщень, у яких розташовані підрозділи підприємства, а також контроль за справністю устаткування (ліфтів, освітлення, систем опалення, вентиляції й ін.)
  • Брати участь у розробці планів поточних і капітальних ремонтів основних фондів організації (будинків, систем водопостачання, повітропроводів і ін. споруджень), складанні кошторисів господарських витрат
  • Організовувати проведення ремонту приміщень та контролювати якість виконання ремонтних робіт
  • Забезпечення підрозділів компанії меблями, господарським інвентарем, засобами механізації інженерної й управлінської праці, здійснює спостереження за їх схоронністю і проведенням своєчасного ремонту
  • Організовувати оформлення необхідних документів для укладення договорів на надання послуг, одержання і збереження канцелярських приладь, необхідних господарських матеріалів, устаткування й інвентарю, забезпечує ними структурні підрозділи підприємства, а також ведення обліку їх витрати і складання встановленої звітності
  • Контролювати раціональні витрати матеріалів і коштів, що виділяються для господарських цілей
  • Керувати роботами по благоустрою, озелененню і прибиранню території, святковому художньому оформленню фасадів будинків, прохідних і т.п.
  • Виконувати роботу з організації табельного обліку, складанню графіків відпусток і розпорядку робочого дня
  • Забезпечення виконання протипожежних заходів і догляд у справному стані пожежного інвентарю
  • Вживання заходів по впровадженню засобів механізації праці
  • Керування працівниками адміністративно-господарського відділу (завідувач господарством, адміністратор офісу, електрик, прибиральниці).

Очікуємо від кандидата:

  • Вища освіта
  • Досвід роботи на керівній посаді не менше 2-х років.
  • Вміння керувати колективом, здійснювати планування та організацію роботи, володіння навичками аналізу та прийняття рішень.
  • Знання законодавства та нормативно-правових актів у сфері адміністративно-господарської діяльності.
  • Мати практичний досвід роботи в програмі 1С
  • Мати системний підхід до виконання завдань
  • Крім того, повинен мати важливі якості такі як: відповідальність, організованість, комунікабельність та лідерські навички.

Ми готові вам запропонувати:

  • Професійні виклики, цікаві задачі та постійний розвиток в професії
  • Команду однодумців, які підтримуватимуть тебе на всіх етапах
  • Комфортне робоче місце в дружній команді професіоналів
  • Знижки на запчастини, ремонт та обслуговування автомобілів
  • Компенсацію курсів та тренінгів за рахунок компанії
  • Офіційне працевлаштування з першого робочого дня
  • Корпоративні заходи.

Якщо ви готові до динамічної роботи та цікавих задач, надсилайте своє резюме! До зустрічі на співбесіді!

Якщо ви готові творити історію разом з нами, тоді скоріше надсилайте своє резюме з бажаним рівнем заробітної плати! До зустрічі!

 

Резюме можна надсилати на пошту: [email protected]

Або дзвонити за телефоном: 0631809856 Антон