Вакансії / Керівник адміністративно-господарського відділу, м. Київ
Вітаємо!
Запрошуємо у свою команду Керівника адміністративно-господарського відділу.
До обов’язків буде входити:
- Забезпечення господарського обслуговування і належного стану відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту будинків і приміщень, у яких розташовані підрозділи підприємства, а також контроль за справністю устаткування (ліфтів, освітлення, систем опалення, вентиляції й ін.)
- Брати участь у розробці планів поточних і капітальних ремонтів основних фондів організації (будинків, систем водопостачання, повітропроводів і ін. споруджень), складанні кошторисів господарських витрат
- Організовувати проведення ремонту приміщень та контролювати якість виконання ремонтних робіт
- Забезпечення підрозділів компанії меблями, господарським інвентарем, засобами механізації інженерної й управлінської праці, здійснює спостереження за їх схоронністю і проведенням своєчасного ремонту
- Організовувати оформлення необхідних документів для укладення договорів на надання послуг, одержання і збереження канцелярських приладь, необхідних господарських матеріалів, устаткування й інвентарю, забезпечує ними структурні підрозділи підприємства, а також ведення обліку їх витрати і складання встановленої звітності
- Контролювати раціональні витрати матеріалів і коштів, що виділяються для господарських цілей
- Керувати роботами по благоустрою, озелененню і прибиранню території, святковому художньому оформленню фасадів будинків, прохідних і т.п.
- Виконувати роботу з організації табельного обліку, складанню графіків відпусток і розпорядку робочого дня
- Забезпечення виконання протипожежних заходів і догляд у справному стані пожежного інвентарю
- Вживання заходів по впровадженню засобів механізації праці
- Керування працівниками адміністративно-господарського відділу (завідувач господарством, адміністратор офісу, електрик, прибиральниці).
Очікуємо від кандидата:
- Вища освіта
- Досвід роботи на керівній посаді не менше 2-х років.
- Вміння керувати колективом, здійснювати планування та організацію роботи, володіння навичками аналізу та прийняття рішень.
- Знання законодавства та нормативно-правових актів у сфері адміністративно-господарської діяльності.
- Мати практичний досвід роботи в програмі 1С
- Мати системний підхід до виконання завдань
- Крім того, повинен мати важливі якості такі як: відповідальність, організованість, комунікабельність та лідерські навички.
Ми готові вам запропонувати:
- Професійні виклики, цікаві задачі та постійний розвиток в професії
- Команду однодумців, які підтримуватимуть тебе на всіх етапах
- Комфортне робоче місце в дружній команді професіоналів
- Знижки на запчастини, ремонт та обслуговування автомобілів
- Компенсацію курсів та тренінгів за рахунок компанії
- Офіційне працевлаштування з першого робочого дня
- Корпоративні заходи.
Якщо ви готові до динамічної роботи та цікавих задач, надсилайте своє резюме! До зустрічі на співбесіді!
Якщо ви готові творити історію разом з нами, тоді скоріше надсилайте своє резюме з бажаним рівнем заробітної плати! До зустрічі!
Резюме можна надсилати на пошту: tny@autonovad.ua
Або дзвонити за телефоном: 0676704276 Наталія