Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Новини

21/09/2020

Острів везіння в АвтоНові є!

Фотозвіт про те, як 12-го вересня колектив АвтоНова-Д зустрівся в туристичному комплексі «Острів везіння».

12-го вересня колектив АвтоНова-Д зустрівся в туристичному комплексі «Острів везіння». Співробітники всіх філій України два тижні готувалися до поїздки, щоб ніякі форс-мажорні обставини не завадили відпочити та весело провести час з колегами.


Коригування робочих планів, домовленості з родиною та близькими, очікування кращих квитків для комфортабельної поїздки. Все це миттєво виправдовувалося в думках, коли тільки но наближаєшся до призначеного місця зборів, а тебе вже зустрічають ті, хто приїхав на ранкових поїздах. За пів години до виїзду на «острів» динаміка потоку людей набрала таку швидкість, що вдаєшся в питання - «а ми вже віталися?»

А нас то було 130+ учасників. Після переклички завантаження в перший з двох автобусів, не рахуючи особистих автомобілів.

 

На «Острові везіння» нас зустрічали з табличками і браслетами, нагадувало чимось зустріч іноземців в аеропорту. Пригоди почалися!

Зараз ще ніхто не здогадується, що випадково обраний колір браслета на твоїй руці матиме значення.

І ось, всі на місцях, відкриваються перші пляшки пепсі і пива, розмови починають стрімко переходити від тематики роботи до балачок по душам.

УВАГА!
Фотограф фокусує об'єктив, відеооператор підбирає кращу точку огляду, діджей, голосніше!
Програма активного відпочинку оголошується відкритою. Енергійний і драйвовий ведучий нашого заходу –

Привітання учасників заходу і, не затягуючи час, перше завдання - всі, у кого браслети однакового кольору, повинні зібратися в групи. Отже, колектив АвтоНова-Д розбився на команди для проходження квестів. Дружнє суперництво під час змагань додало азарту і бажання викластись по повній.

Команди придумали креативні назви та гасла, які підкріплювалися усіма можливими способами заявити про себе яскраво.

Перший конкурс для розігріву - перевдягання футболки. Футболку чіпати не можна, гравець, що стоїть за тобою, переодягає її на себе, і так по ланцюжку. Кажуть, на корпоративах люди зближуються. Так ось як це відбувається.

Наступний конкурс для тих, хто не боїться «забруднити руки». А ви пробували передати людині кухоль з водою підкидаючи в повітрі?

Команда, яка докидала максимальну кількість води, була мокрим переможцем квесту, але не й було тих, хто вийшов сухим з води.

Тим хто впевнений, що майстерно володіє паличками для азійської кухні, рекомендуємо випробувати себе у квесті з іграшковими машинками замість суші.

Багато автовласників вірять, що у автомобіля є душа, і відносяться до нього як до живого створіння. На цей раз ми вирішили помінятися ролями і відчути себе на місці автомобіля. 

Кращі способи перевірити свої можливості - конкурси, які вимагають точності і фокусування уваги, а також тренування техніки пояснювати і розуміти один одного навіть із закритими очима. Ось тут і проявляється згуртованість і довіра в колективі.

Конкурси «без одягу» так само невід'ємна складова завзятого відпочинку.

Останнє завдання для всіх команд - скласти докупи всі пазли, які кожна команда вигравала пройшовши квест.
Уже в процесі складання шматочків разом вимальовувалася чітка картинка, це ж МИ = АвтоНова-Д. 

На завершення спортивної програми фуршет зі стравами на будь-який смак, напої для розслаблення і заряду енергією в підготовці до танців.

І ще фотографії без рубрик та коментарів.

Захід пройшов на вищому рівні!
І всі ми невід'ємна частина команди, в якій успіх компанії - це успіх кожного з нас!