Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Новини

13/05/2016

Новий партнер компанії АвтоНова-Д - компанія GSP Group

АвтоНова-Д стала першим офіційним дистриб’ютором продукції торгової марки GSP в Україні.

Наш новий партнер – компанія GSP Group (виробник ШРКШ, приводів та підшипників маточини). ТОВ «АвтоНова-Д» стала першим офіційним дистрибютором продукції торгової марки GSP в Україні.

 

Компанія “GSP Group” це німецько –китайська компания, яка має штаб-квартиру в Німеччині в м. Гамбург і виробництво в Китаї. Компания поєднує німецьку практичність, педантичність, технології, та китайське виробництво, яке має конкурентну ціну та знаходиться під пильним німецьким контролем. Широкий діапазон пропонованих запчастин, гарантована якість, та, найголовніше, що компанія є виробником. Це дає змогу впливати як на асортимент, так і швидко вирішувати питання гарантії, комплектації та інше.

 

До початку партнерства деталі ходової в категорії «Привід колеса» були представлені в асортименті компанії АвтоНова-Д наступними виробниками:

 

-          Оригінальні ШРКШ – це безумовна якість й гарантія вирішення проблеми на тривалий час. Але ціна на новий оригінальний ШРКШ зазвичай знаходиться далеко за межами купівельної спроможності споживачів в Україні. Суттєва додаткова знижка за реставрований оригінальний  ШРКШ робить пропозицію значно привабливішою, але створює додаткові перешкоди по обміну «старої» (знятої з автомобіля) запчастини.

 

-          Продукція компанії GKN-Spidan, яка має якість оригіналу й дуже часто являється постачальником для автовиробника (тобто встановлюється на автомобіль на конвеєрі). Запчастини цього виробника якісні, мають тривалий термін експлуатації, не потребують повернення «старої» (знятої з автомобіля) запчастини на відміну від оригіналу по програмі «обмінного фонду», але знову ж таки не завжди є доступними для споживачів в Україні. Підвищений термін експлуатації, який інколи сягає 5-10 років в залежності від інтенсивності експлуатації самого автомобіля, є невід’ємною складовою досить високої ціни, яку платить споживач, хоча не завжди використовує весь ресурс, який закладено в дану продукцію.

 

-          Бюджетні торгові марки - JP Group, Dello Automega, Ruville, Meyle мають значно нижчу ціну і,  відповідно, менший ресурс терміну служби. Основною проблемою співпраці з посередниками, є невисокий рівень можливості впливати на якість та асортимент продукції.

 

Саме для вирішення проблеми швидкого впливу на якість продукції виробника при збереженні бюджетної цінової політики ми почали співпрацю з компанією GSP Group.

 

Асортимент брендів, який був описаний вище, і є складовою нашого асортименту запчастин деталей ходової в категорії «Привід колеса»,  доповнений в категорії «економ» аналогів торговою маркою GSP, щоб дати можливість нашим клієнтам отримати безпосередню якість виробника за тією ж самою ціною виробника (без додаткових націнок посередникам).

 

Важливо памятати, що при виборі будь-якої запчастини, перед порівнянням цін, важливо обрати однакових за параметрами виробників. Тобто, не є коректним порівняння в ціні GSP та оригіналу чи GKN-Spidan, адже дані запчастини мають зовсім різний закладений ресурс експлуатації, а відповідно й різні ціни. А от порівняння GSP та Ruville є коректним, адже по іншим параметрам (окрім ціни) ці торгові марки є рівними, а отже їх ціни можна порівнювати й робити висновки. Кожен вибір (підбір) запчастини, чи то ШРКШ, чи то іншої групи необхідно розпочинати з аналізу потреби й можливостей споживача (який термін служби запчастини потрібен, скільки в середньому в рік проїжджає власник авто, в яких умовах експлуатується автомобіль, який стиль водіння і ще цілий ряд важливих факторів) і тільки після цього пропонувати можливі варіанти та порівнювати їх ціни. Тільки в такому випадку вибір буде максимально коректно відповідати потребам  споживача, а ціна для нього буде максимально обґрунтованою, а не завищеною, чи занадто дешевою, що викликає додаткові сумніви.

 

Прикладом рекомендації клієнту продукції виробництва GSP може бути ситуація, коли у споживача вийшов з ладу ШРКШ. Користувач наїжджає в середньому 15-20 тис км на рік, автомобіль експлуатується в місті з більш менш нормальним дорожнім покриттям (таке складно знайти в Україні, хоча в деяких обласних центрах буває))), власник не виконує елементи екстремального водіння (повний газ при повному вивороті коліс) та слідкує за технічним станом свого авто (у випадку пошкодження пильника ШРКШ одразу його замінить, а не буде чекати доки стане неможливою експлуатація авто через вихід з ладу ШРКШ в цілому) і, звісно ж, не хоче переплачувати за непотрібні параметри запчастини (в першу чергу мова про термін служби запчастини). Поєднання даних факторів дає нам можливість оцінити потребу споживача й запропонувати йому продукцію GSP як найбільш розумну (співвідношення ціна-якість) й підходящу саме для нього запчастину.

 

На нашому складі ми тримаємо найбільш широку пропозицію, яка дозволить задовільнити максимальну кількість поєднаних параметрів, що створюють унікальну потребу кожного споживача. Й сьогодні ми раді повідомити про те, що ще більше потреб буде задоволено за допомогою пропозиції в нашому асортименті ШРКШ, приводів і підшипників маточини виробництва GSP.

 

Більш детально познайомитись з історією та асортиментом продукції ви можете за наступними посиланнями:

 

http://autonovad.ua/index.html?id=9135

 

http://www.gsp-europe.com/en/

 

З повагою,

Керівник відділу продажів

Наумов Вадим