Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Новини

15/06/2017

Молодим скрізь у нас дорога!

Компанія «АвтоНова-Д» співпрацює з рядом вищих навчальних закладів. Серед них такі лідери української системи освіти, як Національний Авіаційний Університет (НАУ), Національний транспортний університет, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та інші.

Молодим - скрізь у нас дорога!

 

Компанія «АвтоНова-Д» співпрацює з рядом вищих навчальних закладів. Серед них такі лідери української системи освіти, як Національний Авіаційний Університет (НАУ), Національний транспортний університет, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та інші.

 

На сьогоднішній день десятки студентів пройшли навчально-виробничу практику в компанії «АвтоНова-Д». Навчально-виробнича практика студентів є одним з важливих видів навчальної роботи і здійснюється з метою набуття студентами навичок приймати самостійно рішення в реальних виробничих умовах. Вона покликана підготувати майбутніх фахівців до реальної практичної роботи, забезпечити належний рівень їхньої професійної підготовки.

Найкращі студенти, які проходили практику, по праву зайняли вакантні посади в нашій стрімко зростаючій компанії.

 

Сьогодні ми від щирого серця хочемо привітати нашого співробітника, спеціаліста департаменту аналітики і закупівель Олександру Діденко, студентку Національного Авіаційного Університету (НАУ), яка на відмінно захистила диплом. Олександра вибрала цікаву тему для дипломного проекту «Забезпечення конкурентних переваг ТОВ« АвтоНова-Д ». Захист диплома проходила на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності підприємства англійською мовою. Диплом містить три розділи, в яких надані пропозиції щодо шляхів підвищення конкурентних переваг на підприємстві ТОВ «АвтоНова-Д», для підвищення прибутку підприємства.

 

 

У першому розділі розглянуто підходи до визначення поняття конкурентоспроможності та конкурентних переваг. Досліджено методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Визначено основні шляхи забезпечення стійких конкурентних переваг.

 

 

У другому розділі розглянуто організаційнo-екoнoмічну характеристику ТОВ «АвтоНова-Д», проаналізовано фінансово-економічний стан, визначена конкурентна позиція ТОВ «АвтоНова-Д» за допомогою інструментів бенчмаркінгу шляхом аналізу конкурентної позиції за основними критеріями такі як: канали дистрибуції, ширина асортименту, маркетингова політика, складське господарство, постачальники, післяпродажне обслуговування.

 

У третьому розділі розглянуто напрямки розвитку конкурентних переваг ТОВ «АвтоНова-Д», зокрема за рахунок використання інструментів інтернет-маркетингу.

 

 

Ми бажаємо Олександрі успішного застосування отриманих знань у роботі, професійного і кар'єрного зростання, нових ідей! Так тримати!

 

Двері компанії «АвтоНова-Д» завжди відкриті для талановитих студентів, які хочуть реалізувати свій потенціал і застосувати отримані знання на практиці!

 

Автор:

Ігор Денисевич, керівник департаменту аналітики та закупівель компанії «АвтоНова-Д»

Коментарі