Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Гарантія

 

 

 

 

 

 

Документ: Гарантійні умови на запасні частини, приладдя, деталі

 

 

 

 

Повернення запчастин

 

 

Умови повернення якісного товару, придбаного у ТОВ «АВТОНОВА-Д» встановлюються Публічним договором купівлі-продажу запасних частин в інтернет-магазині autonovad.ua (далі – інтернет-магазин продавця)

 

Основні умови повернення товарів належної якості:

 

Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його продавцю протягом 14 днів з дати придбання.

 

Увага! Товар належної якості може повернути виключно фізична особа (споживач), яка придбала товар для власних потреб.

Особи, які придбали товар для подальшого продажу (в тому числі, фізичні особи-підприємці) можуть повернути товар належної якості в межах ліміту повернень.

 

Вимоги до товару, який повертається покупцем:

 

  1. Товар не має ознак встановлення та/або використання
  2. Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано
  3. Разом з товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими товар був отриманий покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення

 

Не можуть бути повернені товари, які:

 

  1. Не мають індивідуальної упаковки (були продані в роздріб з однієї упаковки);
  2. Не відповідають умовам, за яких їх може бути повернуто.

 

Товар повертається на адресу складу ТОВ «АВТОНОВА-Д»: м. Київ, провулок Балтійський 20

 

Витрати на доставку товару до складу продавця покладаються на покупця.

 

Погодження повернення товару здійснюється через кабінет користувача в інтернет-магазині продавця або безпосередньо за адресою складу продавця із зазначенням причини повернення.

 

При поверненні товарів перевізником покупець повідомляє продавцю номер вантажної декларації та найменування перевізника в особистому кабінеті користувача інтернет-магазині продавця в день відправлення товару.

 

Особи, які систематично придбавають товари для подальшого продажу (категорії покупців, що мають ознаки підприємницької діяльності: «СТО», «Оптовий склад», «Автомагазин» тощо), та які придбали товар в наслідок неправильного підбору за каталогом або інших помилок своїх замовників, в праві повертати якісний товар в межах «ліміту повернень»: на суму, що не перевищує 10% від вартості переданих (відвантажених) в поточному місяці товарів.

 

Продавець залишає за собою право стягнення з покупця штрафу в розмірі 20% ціни якісного товару, який повертається.

 

Якщо умовами виробника передбачено відвантаження Товару єдиною упаковкою на декілька запасних частин, витратних матеріалів, рідин (бочки, каністри, бухти тощо), а Покупець виявляє бажання придбати такий Товар в роздріб (частиною товару в упаковці), внаслідок чого при поверненні такого якісного Товару його неможливо ідентифікувати або здійснити повторний продаж іншому покупцю (витратні матеріали, рідини), в наслідок зменшення строку придатності або з інших причин, такий Товар, поверненню не підлягає.

 

Грошові кошти за повернені товари, які на сайті мають позначку «запчастина без повернення» та зі строком постачання більше 4-х робочих днів, повертаються виключно після продажу цього товару іншому покупцю.

 

Товари, які відносяться до «Х-деталей» та мають позначку  не можуть бути повернені покупцем, оскільки відвантажуються в обмін на демонтовану запасну частину аналогічну за призначенням до відвантаженого товару.

 

З детальною інформацією про Механізм повернення запчастин, Ви можете ознайомитися за цим посиланням.

 

 

Додаткова інформація

 

Наряд-замовлення

 

В наряд-замовленні вказується наступна інформація:

 

- Відомості про об’єкт господарювання (ФОП, ТОВ, ПП тощо) який надає послуги з ремонту автомобіля: назва, адреса, номер телефону.

- Повну інформацію про замовника послуг

- Дані про автомобіль: марка, модель, номер VIN, тип двигуна, державний номер, показники одометра на момент звернення

- Перелік послуг (робіт) які виконувались та їхня вартість

- Перелік запасних частин що використовувались для ремонту

- Імена і підписи представника СТО і замовника послуг

 

В наряд-замовленні можуть бути вказані гарантійні умови на надані послуги та реалізований товар. Порядок вирішення спірних питань.