Новини
Товар в пошкодженій упаковці: як реагувати?
Засмучуватися від пошкодженої упаковки не варто, і ось – чому
Уп-с-с-с…. Мій товар прийшов у пошкодженій упаковці?
Справді, інколи запчастини надходять до клієнтів у пошкоджених упаковках. Вони можуть бути прим`яті чи надірвані – всяке буває під час логістичних переміщень...
Однак хвилюватися про це не варто!
Головна мета упаковки – довезти ТОВАР В ЦІЛІСНОСТІ. Тому пошкоджене пакування НЕ ДОРІВНЮЄ пошкодженому товару.
Тому, навіть за наявності «прим`ятості одягу» запчастини, сама деталь всередині – без жодного дефекту, повністю функціональна.
Також хочемо звернути Вашу увагу, що більшість оригінальних запчастин приїжджають до нас взагалі без пакування.
І тоді ми підбираємо «одяг» для них самостійно!
Бувають і ситуації, коли оригінальні запчастини одного виробника мають різні варіанти пакування: форм-фактор, кольорове забарвлення, матеріал виготовлення, покриття матеріалу виготовлення тощо.
Обидва явища – також абсолютно нормальні.
Втім, якщо Вас все ж засмучує стан пакування чи просто визиває будь-яку підозру, він може без будь-яких вагань повернути товар. Компанія АвтоНова-Д завжди лояльна до своїх клієнтів.
Як повернути товар, можна ознайомитися в розділі «Повернення»: https://autonovad.ua/index.html?id=8030